E-mail marketing


Cases e-mail marketing

E-mail marketing fra A-Z hos primært Altibox, Wupti.com og B4Restore. I mine ansættelser hos Altibox og Wupti.com har mine primære ansvarsområder været selvstændigt at sætte nyhedsmails på programmet med udarbejdelse af contentstrategier og indholdsplaner, permission marketing, tekstproduktion, emnelinjer, målsætning og optimering.

Ansvar og udbytte

  • Contentstrategi og planer
  • Målsætning, analyse og rapportering
  • Permission marketing
  • Personlige e-mails, automation og trigger e-mails
  • Tekstproduktion og emnelinjer
  • Resultater: Åbningsrater 45% og opefter. Klikrater 10-15%
  • Design, grafik, splittests

Automation e-mail marketing

Velkomstmails nye kunder:
Emnelinje: Hej Marianne Få det maksimale ud af dit fiberbredbånd
Emnelinje: Hej Marianne Få fuldt udbytte af din tv-pakke

Segmenter og personalisering

Gode råd om sikkerhed på nettet:
Emnelinje: Har du sikret din computer? Sådan undgår du svindel

Servicemail/påmindelse til kunder, som ikke har aktiveret produkt:
Emnelinje: Har du husket at aktivere antivirus?

Filmnyt:
Emnelinje: Lige fra biografen “Der kommer en dag”

Gode råd om wifi og nyheder:
Emnelinje: Knas i forbindelsen? Se video og få hurtigt wifi

Opsalgskampagne:
Emnelinje: 3 x så meget fart kun 30 kr. mere

Service/belønning og julenyheder:
Emnelinje: Nu har du en 150/150 Mbit

Pin It on Pinterest