Hvad tilbyder jeg dig?


Marianne Brahe

Jeg kan hjælpe dig med marketing- og kommunikationsrådgivning og løse specifikke opgaver med hjemmeside, SEO, e-mailmarketing og sociale medier. Du er velkommen til at tage kontakt til mig, hvad enten det gælder opstart, optimering eller vedligeholdelse. 

Da jeg er fuldtidsansat som kommunikationskonsulent hos Toldstyrelsen, så må jeg først og fremmest vurdere, om jeg har tid og ressourcer til at løse din opgave. 

Ring til mig på 6037 5707 eller skriv en e-mail på til@mariannebrahe.dk

Timebaseret eller fast ressource?

Du kan hyre mig som en fast ressource som webmaster og/eller digital marketingkonsulent. 

Til de timebaserede opgaver er min timepris 595 kr.

Har du en fast opgave, alt afhængig af omfang og karakter, så aftaler vi en pris til din opgave.

Jeg har 15+ års erfaring med digital og content marketing
– og tilbyder dig hjælp til:

  • Udarbejdelse af contentstrategi og indholdsplaner til hjemmeside, sociale medier og e-mailmarketing, branding og synlighed, trafik, leadgenerering, planlægning af flows og kundefastholdelse
  • SEO (søgemaskineoptimering) med udarbejdelse af SEO-guides, søgeordsanalyser, unikke SEO-tekster, rapportering og optimering
  • Kommunikation, copywriting, tekstforfatter, artikelskrivning, interviews og erhvervscases, tekstproduktion off- og online samt korrektur
  • Visuel kommunikation, bannerproduktion, webdesign med fokus på brugervenlighed
  • Planlægning, opbygning og håndtering af e-mailmarketing, personalisering, automatisering, målsætning og rapportering. Et af mine specialer er at øge click through rate (CTR) og konverteringer via e-mail
  • Rådgivning, opbygning, håndtering og målrettet annoncering på sociale medier
  • Google Analytics, identifikation af indsatsområder, analyse og rapportering

Tag også et kig i mit Cases og portfolio

WordPress webdesign

Med omfanget af et website tænker jeg ikke så meget på, hvor mange ‘sider’ dit website skal indeholde, men mere på omfanget af det samlede webprojekt. Et projekt kan indeholde en eller flere af de følgende elementer.

Tekster, produkttekster, kundecases og artikler
Skal du have forfattet tekster, artikler eller gode råd – som også er optimeret til Google – eller har du behov for at få omskrevet dine nuværende tekster? Har du brug for en kundecase, så hjælper jeg dig med interviews, artikelskrivning og versionering både til udgivelse til hjemmeside, e-mail, sociale medier og print.

Webdesign og navigation
Har du behov for at trække nye besøgende og fastholde dine eksisterende? Lad mig gå din Google Analytics igennem og lad os få en snak om hvilke områder, der er vigtigst for netop din forretning og dine kunder.

E-mailmarketing
Skal din hjemmeside kombineres med e-maillister og signups, hvor dine besøgende har mulighed for at skrive sig op på en nyhedsmail?

Søgemaskineoptimering SEO
Jeg har 15+ års erfaring i SEO-tekster og sørger gerne for, at dit website er optimeret til Google. Men skal der indgå løbende opfølgning og tilpasning af søgeoptimering?

Workshop i WordPress og vedligeholdelse af website
Får du behov for et kursus i WordPress? Så kan jeg hjælpe dig eller dine medarbejdere i gang.

Rådgivning og implementering af sociale medier

Der er grundlæggende tre trin i en god og gennemarbejdet strategi for din Facebookside. Jeg kan hjælpe din virksomhed i alle forløbets tre trin eller træde til i et af trinene.

Strategi

  • Målgruppe og personas
    Hvem er det primært, du vil have i tale?
  • Formål
    Er din virksomheds formål med en Facebookside mersalg? Det er som oftest langt fra nok! Der er branding, involvering af din kundegruppe, engagement og inspiration.
  • Planlægning af indhold
    Det er vigtigt, at der er sammenhæng mellem formål og indhold. Det kan være en god idé at skitsere en uge- eller en månedsplan.  Jeg hjælper dig gerne med at tilrettelægge en indholdsplan for dine sociale medier – og naturligvis også produktionen af indholdet. Husk alt kan ikke planlægges helt fremadrettet. Er der noget interessant i dagsordenen, som vi kan vinkle forretningen til? Sørg altid for at være relevant, personlig og vedkommende. Målret din annoncering mod besøg på givne produktkategorier, interesser og meget mere. Det hjælper jeg dig også gerne med.
  • Målsætninger
    Mål effekten af at være tilstede på de sociale medier og sæt dig mål for antal følgere, engagement, leadgenering og trafik.

Opbygning

  • Profil- og coverbillede
    Det er værd at gøre sig umage at bruge logo i god kvalitet og overveje et passende coverbillede. Du er sikkert faldet over billeder, der passer mindre godt?
  • Kampagner
    Som nævnt ovenfor under ‘Planlægning af indhold’.
  • Konkurrencer
  • Dialog og engagement

Vedligeholdelse

  • Workshop eller et møde med de ansvarlige
    Er dine medarbejdere klar til at møde kunderne på medierne? Du skal være forberedt på minimum en påvirkning / et opslag fra dig om ugen – og pludselig ekskalerer det. Kunderne eller dine brugere skal have et svar.
  • Værktøjer
    Der er mange måder at poste indhold på. Hvornår skal du lave opdateringer med billeder, video eller links? Punktet handler om hvilke værktøjer, der er mest optimale i forskellige situationer og med forskelligt indhold. Vi taler også om gode Call to Action. 

Pin It on Pinterest