Hvad kan jeg hjælpe dig med?


Skal du bruge hjælp til dine digitale marketingaktiviteter, hjemmeside eller kommunikationsopgaver, så er du velkommen til at tage kontakt til mig.

Jeg har 15 års erfaring med:

  • Udarbejdelse content strategi og indholdsplaner til hjemmeside, sociale medier og e-mail
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Kommunikation, artikelskrivning, interviews og erhvervscases, tekstproduktion og korrektur
  • Visuel kommunikation, bannerproduktion og webdesign
  • Planlægning, opbygning og håndtering af e-mail marketing
  • Rådgivning, opbygning og håndtering af sociale medier
  • Google Analytics, webtrends og analyse

Tag også et kig i mit Cases og portfolio

WordPress webdesign

Med omfanget af et website tænker jeg ikke så meget på, hvor mange ’sider’ dit website skal indeholde, men mere på omfanget af det samlede webprojekt. Et projekt kan indeholde en eller flere af de følgende elementer.

Tekst- og fotoarbejde
Skal du have forfattet tekster, skrevet artikler, som er optimeret til Google eller har du behov for at få omskrevet dine nuværende tekster? Ønsker du nye billeder til dit website?

Webdesign og navigation
Har du behov for nyt logo, nye knapper eller anden form for illustration? Hvor meget kan uddrages af din virksomheds nuværende marketingmateriale?

E-mail marketing
Skal websitet kombineres med mailinglister, hvor de besøgende har mulighed for at skrive sig på en nyhedsmail?

Søgemaskineoptimering SEO
Jeg sørger for, at dit website er optimeret til Google, men skal der indgå løbende opfølgning og tilpasning af søgeoptimering?

Workshop i WordPress og vedligeholdelse af website
Får du behov for et kursus i WordPress? Så kan jeg hjælpe dig eller dine medarbejdere i gang.

Rådgivning og implementering af sociale medier

Der er grundlæggende tre trin i en god og gennemarbejdet strategi for din Facebookside. Jeg kan hjælpe din virksomhed i alle forløbets tre trin eller træde til i et af trinene.

Strategi

  • Målgruppe og personas
    Hvem er det primært, du vil have i tale?
  • Formål
    Er din virksomheds formål med en Facebookside mersalg? Det er som oftest langt fra nok.
  • Planlægning af indhold
    Det er vigtigt, at der er sammenhæng mellem formål og indhold. Det kan være en god idé at skitsere en uge- eller en månedsplan. Husk alt kan ikke planlægges især på sociale medier. Er der noget interessant i nyhederne, som vi kan vinkle?
  • Målsætninger
    Det er vanskeligt at måle effekten af at være tilstede på sociale medier, men du kan altid sætte dig nogle mål om antal brugere, aktivitet og trafik.

Opbygning

  • Profil- og coverbillede
    Det er værd at gøre sig umage at bruge logo i god kvalitet og overveje et passende coverbillede. Du er sikkert faldet over billeder, der passer mindre godt?
  • Kampagner
  • Konkurrencer
  • Dialog og engagement

Vedligeholdelse

  • Workshop eller et møde med de ansvarlige
    Er dine medarbejdere klar til at møde kunderne på medierne? Du skal være forberedt på minimum en påvirkning / et opslag fra dig om ugen
  • Værktøjer
    Der er mange måder at poste indhold på. Hvornår skal du lave opdateringer med links, albums eller statusopdatering? Punktet handler om, hvilke værktøjer der er mest optimale i forskellige situationer. Vi taler også om gode Call to Action.

Pin It on Pinterest