Styrk din personlige LinkedIn-profil, synliggør din faglighed. Når du har læst min guide, ved du mere om, hvordan du får det bedste ud af din LinkedIn-profil, uanset om du ønsker nyt job, et stærkere netværk, nye kunder eller ønsker at blive ambassadør for din virksomhed.
Blog
Her i min blog får du tyske og danske sprogtips, idéer til undervisning, digitale værktøjer og gode råd til digital kommunikation.
10 gode råd til at skrive bedre webtekster
10 gode råd til at skrive bedre webtekster, når du har ambitioner om, at dine kunder skal reagere på dine budskaber online. Kapløbet om kundernes opmærksomhed er tæt, og du har kun et splitsekund til at overbevise kunden. Derfor bør du vægte dine webtekster.
5 trin til en effektiv markedsføringsplan
Du er klar med dine overvejelser og mål for din overbevisende kampagne, dit fantastiske tilbud eller nye produkt. Men husker du alle trin i planlægningen, og får du noteret det hele i en markedsføringsplan?
Mannequin Challenge, når internettet fryser
En dille på de sociale medier breder sig. I Mannequin Challenge er udfordringen at stille som en mannequin i en sjov situation. Se dengang udfordringen kom til Altibox, hvor internettet frøs fast 😉
Kom godt i gang med mobilvideo
Video tager content marketing med storm, og tendensen ser ud til at fortsætte. Så tiden er inde til at få sat mobilvideo i indholdsplanen. Læs gode råd til at komme i gang med mobilvideo.
Få en bedre åbningsrate på e-mails med snippets
Preview-teksten, også kaldet snippets, er teksten, du ser lige under selve emnelinjen på e-mailsene i din indbakke. Preview-teksten bør du tænke sammen med din emnelinje, så de supplerer og understøtter e-mailens budskab.
Mit barndomshjem på “Vefttoften” er til salg
Bum, så er det en kendsgerning. Mit barndomshjem er til salg. En lidt sær følelse eftersom, at mine forældre har boet på matriklen i 48 år, og at storebror og jeg er vokset op her.
10 tips til at forbedre dine visninger i Google
At blive fundet i Google er afgørende for en synlig online tilstedeværelse, og der er kamp om pladserne på side 1. Så det påhviler enhver virksomhed eller organisation at sætte tid og kræfter af på at opbygge søgemaskineresultaterne.
Undgå klassiske skrivebøffer
Når vi er fordybet i skrivearbejdet og fokuseret på at få ordene ned på papir, laver vi ofte dumme skrivefejl. Hvis vi havde lidt mere tid til at læse egne eller kollegers tekster igennem, så ville vi fange de fleste brølere.